søndag 14. august 2011

Endelig fremme...

Nå har jeg endelig fått lagt meg langflat i sengen jeg skal sove i de neste to månedene. Jeg befinner meg da i Mérida, Yucatan, Mexico, og her er det varmt, klamt, stekende sol og regn. Turen startet fra Nesodden klokka 05:00 lørdag 13. august, og jeg (eller egentlig vi, men Jo Sindre kan lage sin egen blogg. Denne handler om MEG) ankom hotellet i Cancun klokken sju på søndagsmorgenen, norsk tid. Siden da har jeg sovet ut og busset til Mérida. Har ikke fått sett så mye av byen ennå, kun den lokale walmarten, men det blir nok av tid til det senere.
Jeg bor på et leilighetshotell ved navn Suites del Sol, og det er bra saker, altså. Betaler ca 2500 i måneden for en rimelig svær leilighet med 2 soverom og i alt 4 senger. Her er det altså plass til besøkende for den beskjedne sum av $10 pr hode/natt. HALLO! Får det ikke billigere. Under følger en liten fotoguide til leiligheten, enjoy! :)



Badet *tada*


Spisestue og kjøkken *tada*

Stue *tiddelida*

Soverommet mitt, "kontoret"

Soverommet mitt. Her er det plass til fler!


Jospes rom (rotete allerede)

I et speil, i Mexico

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar