mandag 26. september 2011

Cemetry gates.

A dreaded sunny day
So let's go where we're happy
And I meet you at the cemetry gates

Lørdag var det tid for kirkegårdstitting, en hobby jeg har. Det er også en hobby Alexandra har, men hun bruker gjerne å ta med seg souvernirer. Det gjør ikke jeg, da.
Kirkegården her i Mérida er egentlig ganske lik kirkegårder jeg har sett på sørlige breddegrader tidligere, men mange av gravmonumentene var i heller dårlig forfatning.



Kirkegården var også større enn noe jeg har sett tidligere, og inneholdt derfor både asfaltert vei og rundkjøring. Kjekt.



Her poserer Phoenix velvillig ved siden av et bekken som lufter seg litt.


Dette monumentet ble raskt min favoritt.


Men dette var ikke så altfor gærent det heller.


Tja, er vel ikke så mye mer å si. Avsluttet dagen med besøk på italiensk restaurant (som seg hør og bør når man er i Mexico), Mayan Pub og påfølgende nachspiel hjemme hos oss. Tequilaen jeg hadde kjøpt i gave må erstattes.

Nå skal jeg være rimelig ajour med oppdateringene. Straks drar jeg sørover til Oxkutzcab igjen, og da skal jeg ta bilder av casitaen min. Den er ganske nusselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar